nytt inlägg

Hej mina söta stentroll!
Jag har vaknat på HELT fel sida bokstavligt talat, jag vaknade i soffan idag igen. Måste ha gått dit i sömnen. Håret är rufsigt och idag är det midsommarafton. Jag ska faktiskt följa med min familj till Cornelia trots att hon inte är hemma, och senare kanske jag ringer någon ytligt bekant och frågar vad som händer en midsommarnatt. Vi får väl se vart jag hamnar. De senaste dygnen har spenderats med Hannah och Mira, mestadels framför Sex and the city. Vi konstaterade efter ca 10 timmar i streck (plus mina 10 timmar här hemma framför programmet) att vi är lite smått besatta. Serien är förfan genialisk! Mmmm <3 Utöver det har jag badat i Hannahs jacuzzi, blivit utelåst i regnet (igen. Jag orkar inte dra historien), ätit Ben n' Jerrys, blivit fixad av Hannah från topp till tå, blivit serverad världens godaste äggröra, gått långa promenader med Rockepoppe, drömt att Bagarsjön slutade i Italien, att jag puttade i en död hund i vattnet, och massa annat knasigt. Nu kommer städarna så jag måste säga adjö. Adjö.  

Kommentarer
Postat av: Clara

Haha, älskar nya designen! Klockren

<3

2009-06-19 @ 11:35:54
URL: http://secondsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0