när det dagas

Det regnar ute om någon har missat det. Jag sitter inne och läser min sommarbok från förra året. Jag och My har det som tradition (okej, den började förra året), att ha en bok som vi skriver ner massa random saker i varje dag hela sommaren. Som en dagbok. Sen lägger vi undan den sista dagen på sommarlovet och den får inte tas upp på hela året, innan nästa sommarlov börjar. Väldigt roligt att läsa, och herregud vad jag har förändrats. Jag trodde inte det, men skillnaden är väldigt stor faktiskt. Eftersom jag alltid skriver exakt som jag pratar och tänker för sekunden vet jag att det var exakt så jag var då. Konstigt det där.

Kommentarer
Postat av: Mira Stenfors

Haha älskar den nya headern Johannabanana, med den förra var också niceeeeee

2009-06-14 @ 16:10:47
Postat av: Johanna F

hahaha, nu tar jag i alla fall hem priset för sveriges fulaste blogg! :)

2009-06-14 @ 16:23:48
URL: http://heltonormalt.blogg.se/
Postat av: cornelia

haha, juste sommarboken! måste också läsa min;) jag ringer dig nu om det är ok?? måste prata med dig innan jag åker till england!!

2009-06-14 @ 18:43:37
URL: http://corny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0