in the past

HAHAHAHA, det här inlägget hittade jag i min förra blogg, frostis.blogg.se. Det är skrivet den 21 januari 2008, för exakt 1,5 år sedan. Jag hade precis lärt känna My (oj, det låter helt rubbat), och det här inlägget tillägnade jag henne. Fint va? HAHAHA. Jag kan inte fatta att vi en gång inte kände varandra, nu känner hon mig bättre än någon annan och det går inte en sekund utan att hon finns i mina tankar. Om hon skulle varit en kille skulle vi varit gifta för längesen, vi är som ett gammalt par. Det här inlägget är bara komiskt :D Hon är fortfarande i England nu förresten. TVÅ FUCKING VECKOR KVAR, jag kan inte fatta det.


My Persson in my <3


Jag tycker om en person väldigt mycket.
En kvinnlig person.
Ta mej basta, jag har en kärlek i min vän My.
Nu kanske ni tror att jag har gått och blivit lesbisk, men så är inte fallet.
Hon är så härlig, och även fast vi inte har känt varandra mer än några månader känner jag att jag verkligen kan lita på henne..
Och det är skönt att ha en såndär person som alltid kommer fram i skolan och är glad och kramar om en.
I helgen pratade vi om allt.
Hon provade alla mina kläder och vi sjöng. Hon sa att jag hade den bästa rösten hon har hört från ett 'barn', och det värmde något alldeles otroligt. Och hon sjöng för mig, till slut. Hennes röst var speciell, skör och vacker. Och hon var sådär alldeles extra gullig när hon skrattade.
Och så kom vi på vad KSSS står för.
Kan Somliga Segla? Sällan!
Haha, vad trött man blir på alla som har KSSS-tröjor och som aldrig ens suttit i en segelbåt..
Jag köpte mina kläder på Sandhamn, innan fjortismodet kom igång. Sådeså!
Jaja, sluttjatat om det nu..
Det jag vill säga är att jag älskar My Persson, och att jag längtar så SJUKT mycket till sum'08 med henne!
Pöss <3


Postat av: My
Gumman vad fint skrivet
Jag älskar dig otroligt mkt och är så glad att vi blivit så bra vänner.
Jag ser en framtid med dig, haha =)
sommar 08 tilhör oss frostis!

2008-01-22 @ 21:09:05 Postat av: My, igeeeeen ahha

Jag var bara tvungen att skriva lite till, haha
jag tänkte bara säga att du ska veta att allt du skrev värmde i hjärtat =)
Vi ahr alltid så kul tillsammans och jag litar verkligen på dig
Johanna du är helt amaziiiinnnggg
jag älskar dig jag äslkar dig jag älskar dig
så nu vet ni de =)
2008-01-22 @ 21:11:04


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0