here comes the sun

GODMORGON!
Faktiskt en riktigt god morgon på riktigt. Kolla ut liksom! Dagens planer ser lovande ut, allt är så nära perfekt det kan bli! Förutom den lilla detaljen att jag har sjukt ont i halsen. Aj. Antagligen efter mammas sånglektion igår, jag har nämligen skaffat mig ett jobb! Jag lär mina paranteser att sjunga och får pengar för det! Hur bra?! Av mamma får jag 50 kronor i halvtimmen och av pappa får jag 80 kronor i halvtimmen för att han är ett omöjligt fall och jag tvingas stå ut med hans "sång" i 30 minuter. Men det är så jävla nice! Jag blir helt exhalterad när det går bra och skriker som en idiot, på fel sätt, så att mina stämband skrumpnar ihop. Aj. Men det är skitsamma, för det är sol ute! Helt underbart.

Kommentarer
Postat av: Blanca

¨here comes the sun, little darling; here comes the sun and I say It's alright¨



love that song;



älskarrrrrr deeej :)

2009-06-17 @ 07:43:51
URL: http://blancaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0