gårdagen

Vet ni? Jag har världens bästa människor omkring mig. Efter spelningen igår (som förövrigt gick helt ok trots allt), åkte vi hem till mig. Jag trodde att jag bara skulle byta kläder och att vi skulle på restaurang, för det var det de hade sagt. Men när jag kommer in i hallen så är det massa tända ljus och mat framställt. Hm, tänkte jag lite misstänksamt… När jag skulle hänga av mig jackan så stod fem tjejer gömda i garderoben. Bakom mig stod Patricia och My och jag var nära på att börja gråta, jag blev så himla glad. De hade fixat jättefint med massa god mat och chokladtårta och presenter. Fan vad bra jag har det. Min bror var med på ett hörn också, han gav mig en korv. ”Du sa ju att du önskade dig det” var hans motivering. Tack Måne. Och TACK My, Pattan, Elle Kari, Sofia, Nennah, Hannah, Moa, mamma och pappa, för världens bästa födelsedag! Jag älskar er. 


Kommentarer
Postat av: Nellie

Hejhej:) Du sa att du ville ha en design av mig, jag har lite tid över nu när skolan slutar så jag kan göra den nu. Men då måste du säga vilket typsnitt, bilder, färger osv du vill ha. Ha det finfint(:

2009-06-05 @ 14:17:25
URL: http://mojvel.blogg.se/
Postat av: annabanana

det vore inte helt fel om du bloggade lite mera, kanino!

2009-06-06 @ 21:17:00
URL: http://annaistheman.blogg.se/
Postat av: Blanca

DARLING =)



Kul att du hade en underbar dag; men synd att jag missade den, såklart.



X

2009-06-07 @ 21:57:49
URL: http://blancaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0