lyckliga dagar

YEAAAAAAAAAAAAH, jag är den lyckligaste människan i hela världen! Skönt va?
Jag är nyss hemkommen från en helt fantastisk vecka med 30 grader, sol, segling, underbara människor, kallt vatten, sovmorgnar, nattbad, sena nätter, hopp från klippor, 50-årsfirande, frukost på fördäck, hela förpiken för mig själv, skratt, kortspel, öl, grillning, letande efter bortsprungen mobil, gitarrspel, falsksång, champagnefrukost, slappsegling och bara glada miner. Och i morgon ska jag träffa My! Min älskade finaste underbaraste bästa.... bästa. Jag saknar henne så jag spicker.
Förresten, inlägget här under... Haha! Wille är min idol.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elle

:D:D::D:D:D:D



jag saknaR DIG I ÖVRIGT. MASSA!!!!!! caps lock är fint ooooooch . ni skulle inte kunna tänka er och träffa mig en sekund baraaaaaaaaa. åker till ängsholmen på måndag och såååååå. och jag saknar er liksom båda och ja. jag vill a min kjol också hahajh.



'puss korrrve

2009-07-04 @ 19:49:58
URL: http://petitesugarpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0