cimoncimoncimoncimon-feber

Jag har ingen inspiration. Ingen alls. Så egentligen undrar jag varför jag skriver. Men så slog det mig, att jag vet en viss person som verkligen skulle vara värd att bli tillägnad ett inlägg i denna berömda blogg. Cimon Lundberg heter han, och han kommer SNART acceptera mig på facebook. Han är en såndär människa vars charm man bara inte kan undgååååå liksom. Åh, han är så snygg, smart, snäll, sexig, rolig, CHARMIG, stilfull...you name it! Nej nu orkar jag inte vara sofistikerad längre, CIMOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNN FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD MINA BAAAAAAAAAAAAAARNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Herre min skapare, om någon frågar om jag tror på änglar kommer jag säga JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: myre

WOWOWOOWOWOWOWOWOW CIMOOOOOOOOOOON, HAN AR I OCH FOR SIG MIN!!!!!!!!! JAG VET VAD HAN JOBBAR!!!! HAHA

ja saknar dig sa jag gar sonder (remember?) PUSS VARLDENS BASTA VAN

2009-12-29 @ 10:37:10
Postat av: Hanna

Är det bara jag som inte tycker att han är så väldans snygg? ;)

puss

2009-12-30 @ 16:05:34
Postat av: Johanna Frostling

Haha, jaaa :P Eller om du kolla på PH och inte tycker att han är snygg så är du nog dessvärre ensam om det...

2009-12-30 @ 17:12:44
URL: http://heltonormalt.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha jag kolla på PH! Men usch han är äcklig!

2010-01-07 @ 13:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0