futtbooooll

Jag lever, ni kan vara lugna!
Dagen har varit BÄST. Sol, baguetter till frukost och solglajjor på, mmmmm! Väl inne på jobbet fick vi uppgiften att skriva frågor som vi skulle ställa till vår handledare Palle. Och varför inte passa på att sätta sig i solen på den gigantiska terassen med utsikt över Hötorget liksom? Ja varför inte? Vi satt där i en och en halv timme och bara glassade i solen, heeeeelt underbart!
När vi kom in var det dags för lunch som också den åts på terassen. Bestod som vanligt av två cheeseburgare och en glass med chokladtopping för min del. Mumsi. Sen kom Palle ut till terassen och vi ställde våra små frågor och han svarade så snällt. Så nu vet vi om de fuskar i Robinson och om de har manus i Idol. Det vet inte ni!
Nu kommer dagens tabbe, skratt och PINSAMMASTE.
Vi gick till toan för att tvätta händerna. Det finns en toalett för killar och en för tjejer och de ligger så pass centralt så att i alla fall hälften av företaget ser dem. Först går vi till tjejtoaletten men upptäcker snart att den är låst så vi går till killtoaletten. Vi skulle ju trots allt bara tvätta händerna. Toaletten ser ut så att det sitter en spegel på hela väggen som är mitt emot dörren och toaletten precis framför spegeln. Man ser alltså varje kvadratcentimeter av toaletten så fort man tittar in där. Så i alla fall, vi står alltså och tvättar händerna när jag blir kissnödig och bestämmer mig för att ta en liten spontankiss. OCH DET SKULLE JAG INTE HA GJORT, för när jag precis håller på med torkningsceremonin ser jag hur dörren går upp och en röst säger "killtoan hörrni...", varpå jag SLÄNGER mig över dörren och SLITER åt mig den. Då ändå lyckligt ovetande om vem det var som öppnade dörren. 
Det blir KNÄPPTYST på toaletten och båda hyperventilerar, helt röda i ansiktet. Jag slänger mig på golvet och det enda jag kan tänka är "jag vill dö, jag vill dö, jag vill dö", men när My sen säger vem det var vill jag verkligen DÖ. Alltså dö, sjunka genom jorden och försvinna. Det var Felix, som är 23 år och som vi jobbat med hela veckan. Och han såg mig och inte minst min torkningsceremoni. Stackarn. OCH STACKARS MIG. Felix gav oss liiiite roade blickar efteråt om man säger så.
När vi skulle säga hejdå så ville de avskeda oss på riktigt så vi fick pengar till att köpa fika till oss allihopa på Vetekatten. Efter många om och men satte vi oss ute på terassen igen. Det var alltså jag, My, Johan, Palle, Mariella och Felix så att ingen missförstår liksom. Åååååh det var verkligen nice, vi skrattade sjukt mycket men det var sorgligt också såklart. Och sen var det över. Överöveröver. NEEEEEEEEEEEEEEEJ, jag vill inte!
Men nu är jag faktiskt taggad på Alperna, det blir nice.
Pösssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0