pappa får skjutsa mig till skolan idag.

Hej!!!!!!!!
Jag har inte bloggat på ca 500 år så jag förväntar mig inte att någon kommer läsa det här. Fast det där var egentligen ett PR-trick för att få ännu mer läsare än jag redan har (om det går). Jag tänkte att om jag skriver så kanske du som läser det här känner dig speciell och fortsätter läsa, och på så sätt får jag fler stamgäster. Nu menar jag ju inte att du som läser inte är speciell, för du är säkert hur speciell som helst. Överdrivet speciell.

Jag tänker inte skriva "blöööö ge mig sommar" som vanligt, för det är uttjatat. Lite passé. Jag tänker inte uppmuntra våren som bara kommer och retas. Jag tror att om man låter den hållas så kommer den inte kunna låta bli att komma snart. Tänk vad smart och intellektuell man blir av att gå på Södra.
Om två veckor är det sportlov och då åker jag med familjen till Indialand och solar och badar och är kulturell. Och sen när jag kommer hem KOMMER det vara vår. Det har jag på känn.
Förövrigt har jag färgat håret i en rödlätt nyans igen. Jag förstår inte varför jag envisas med att säga att jag är naturligt blond för min utväxt har den senaste månaden inte vara blond, inte brun, utan SVART. Och så färgar jag den hemma och resultatet blir rött <3.

Jag trivs överdrivet bra med livet just nu och det borde alla andra också göra bestämmer jag. Alltså livet!!!!! Jag kommer säkert bli depri imorgon igen men och?????????? Hejdåååå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaaaaa ett inlägg!

Puss

2011-02-11 @ 20:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0