mami

Jag är lite snorig och hostig, men det hör till hösten. Och så har jag absolut INGEN inspiration över huvud taget. Så jag inväntar den..... och svarar på en lista under tiden.

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Jag HADE jeans, svart linne, grårandig stickad tröja, en vit och en svart strumpa och svarta kängor. Eller vad man ska säga. Nu har jag bytt till en ny skön tröja. Den är grå.
Vad använder du just nu för skor: Jag sitter i mitt matrum och har inga skor på mig alls.
Favoritfärg på kläder: Jag går på Södra? Svart? Nä. Fast... jo. Och grått. Och blått. Och......... yeah.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag.
Du pratade med: Min bror. Moa på facebook.
Du delade en drink med: Hm........ Hm. Vet inte. Kul.
Du gick på bio med: Jag går inte på bio om det inte är extrema specialfall. Typ under pistolhot eller så. Och det händer inte mig så jätteofta.
Du gick på stan med: Bebba!
Skällde på dig: Åh alltså ingen har skällt på mig på hela dagen!!!! Tror jag. Men säkert pappa.

Senaste
Låt du hörde:
En såndär låt man kan men inte kan placera, på Floras blogg.
Film du såg: Fame! I lördags. Haha, min depplördag... Haha.
Mat du åt: Lasagne
Kram: Camilla! Hon spelar piano lektionen innan mig. Bebbe!
Puss: Åh, jag saknar pussar! Jag vet inte. Mamma i morse kanske när jag fick pengar.
Fest: Förra helgen.
Känslan: Trött, glad, taggad, död. Mitt vanliga efter en skoldag.
Ilska: Jag har verkligen varit vän idag. Vän, haha. Jag har inte hyst ilska mot någon alls faktiskt.
Glädje: Eh, nu? Eller alltså riktiga glädjehoppkänslan var nog när jag tog första tuggan av lasagnen.
Dröm: Mamma.
Boken du läste: Men jajajajajajajajaja.
Personen du träffade: Mårre.
Personen du pratade i telefon med: Min pianolärare Vesna.
Personen du fick sms av: Mååååns
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig ätit och kommer aldrig äta en sådan.
Gången du var utomhus: För en halvtimme sen när jag kom hem.
Gången du sov: Klockan 06.14 i morse.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår.
Saken du köpte:
En påse med nötter. Coolt?

Om dig

Namn: Johanna Frostling
Ålder: 16 (jag tänkte skriva 16 år, x dagar och x timmar (fast utan x) men jag orkade verkligen inte)
Smeknamn: Johanna. Det är liksom jag. Johanna Frostling säger folk i onödan. Joupi av K, C och V. Hihi!
Syskon: Måns, 14 år.
Sysselsättning: Allt för att slippa plugga.
Bra egenskaper: Jag är snygg, smart, sexig och singel. Ssss. Mhhmmmmmmmmm
Dåliga egenskaper: Jag har dåligt tålamod. Måste göra saker hela tiden och har grova koncentrationssvårigheter. Lätt ADHD eller damp.
Linje/klass: Sång på Södra Latins yrkesmusikerlinje (hahaha, jag älskar det där). Mu1b. Muttb.
Hårfärg: Blondieeeee
Ögonfärg: Grå ibland, blå ibland, gröna ibland.
Skostorlek: 36/37


Det var nog den keffaste listan med keffaste svaren jag sett. HAHAHAHAHA KEEEEEEEEEFFFF!!!! Oj. Nu ska jag nog gå härifrån. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0