mammamiiiimhihihihi

Hej........ Alltså. Jag känner mig sorglig idag! Tycker faktiskt riktigt synd om mig själv. Det är nämligen lördag och jag har ingen att leka med! INGEN vill vara med mig. :(. Faktiskt så verkar världen vara inne i en anti-tagg-på-Johanna-period. Jag känner mig allmänt ensam och lämnad åt att klara mig själv ute i det okända. Folk svarar inte ens på mina sms! Och människor som jag planerar att träffa kommer plötsligt på att de har dubbelbokat sig så de måste tyvääääärrrrrr avboka. Jag känner mig verkligen mobbad. Men jag gillar det! För allt kan vändas till det positiva, nu har jag ju hur mycket tid som helst till att lära känna mig själv och tyyyyp meditera och annat skojsigt. Nu när jag tänker efter är det ju faktiskt JAG som inte har tid för mina kompisar............ Eller okej, om någon skulle ringa nu KANSKE jag kan klämma in den i mitt proppade schema. Kanske.

Vill man inte bara pussas med mig????

Kommentarer
Postat av: Anonym

HORA. varför ringde du inte mig? hoppas du dör

2010-09-18 @ 23:33:26
URL: http://jegganitis.blogg.se/
Postat av: Paulinananan

Haha, åh Johanna!<3

2010-09-19 @ 13:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0