fel men ändå rätt

Nu åkte jag faktiskt hem idag för att plugga huvudet av mig. Det går inte bra när man istället blir akut sugen på att spela Rummel och Rabalder! Ni vet det där spelet som de spelade på Latjo Lajban varje morgon, man fick ringa in och trycka på sin telefon? Ja. Så jag har bestämt mig för att inte plugga innan jag får spela lite Rummel. Synd att det inte finns kvar............................ verkligen synd. Då kan jag ju inte plugga! Hoppsan!
Ungefär så går mina tankegångar just nu. Mår lite illa av litern glass och godispåsen och bananen jag just åt, men annars leker livet med mig. September har gått läskigt fort. Helt galet. Den här hösten kanske inte blir så himla jobbig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0