Doranna

Ibland när man sitter och försöker komma på vilket djur alla är i ett sällskap blir jag lite ledsen. Alla andra blir små gulliga hundar, katter eller björnar. Jag blir ALLTID fisk.
Jag vet inte hur många gånger jag har blivit jämförd med Doris i Hitta Nemo, både till personligheten och utseendet. Och nu skickas det runt bilder på mig på facebook och alla likear och tycker att de är jätteroliga när de säger att jag ser ut som en fisk. Mm verkligen kul. Vem vill inte likna Doris liksom?



Hm.



Kommentarer
Postat av: nu är jag en kuvert.

jag brukar också bli kallad doris. SIMMA LUGNTTTT:T::T:T:T:T:T:T. hej mamma!

2010-09-26 @ 17:02:59
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0