kladdkaka

Ah men tja.
Sitter och lyssnar på Dirty Dancing och taggar sönder inför duettprojektet vi snart drar igång med. Jag ska sjunga tillsammans med Viktor Rydén som är typ coooool och har världens bästa blogg, takeittotheright.blogg.se. Läs.

Sitter i mitt kök och äter kladdkaka och tänker på kärlek. Och har kommit fram till att jag klarar mig så jävla bra utan så det nästan är löjligt. Eller vadå utan kärlek? Utan att vara kär. Jag kommer aldrig bli riktigt kärkärkär och det har jag accepterat. Hihi!!! Det är bara skönt att veta om det så tidigt, så slipper jag lägga ner tid på att försöka hitta någon. Jag tror faktiskt, helt ärligt på fullaste allvar att om jag överlever mina unga år så kommer jag bo ensam när jag blir stor. Kanske skaffar katt och så...... eller 2, och så förökar de sig och blir till 20 som jag aldrig lyckas sälja för de är inte renrasiga, utan en blandning mellan bondkatt och en fjärdedels kinesisk burma eller någon annat kul. Mina billiga IKEA-soffor kommer vara fulla med hår och det kommer lukta kattlåda i hela den 50 kvadratmeter stora lägenheten. Jag ser faktiskt fram emot mitt kärlekslösa liv. Det ska bli spännande.

Kommentarer
Postat av: mutti

vad hände med grottfan? jävla bögperro. fattar du inte att mitt liv verkligen SUGER? jag måste vara med dig. asså MÅSTE. lek med mig. typ imorgon. innan konsertfan?



FÖRRESTEN! jag kommenterade på Mr.Viktors blogg. Jag sade att du var min.Han kan inte haffa dig nu. du är min.



PS. I love youyouyou!



det där var det klyschigaste jag varit med om. men jag älskar dig.

2010-10-13 @ 18:57:18
URL: http://jegganitis.blogg.se/
Postat av: Liz

Vem är värd flest poäng, Johanna?

2010-10-13 @ 19:31:59
URL: http://agnesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0