come ye

Så, nu har jag knäppt upp byxorna och sådär. Skönt att äntligen andas efter en dag med 0% syreintag. Alltså skolan är typ bäst igen. Alltså bäst-bäst. Och utanför trappan upp till den mäktiga byggnaden ligger det tre miljoner löv och skräpar, och gör världen lite mer färgglad.
Jag gick till matten ändå. Lite. Och sen hade jag tre timmars hål, som spenderades med Ebba och Sam på String. Vi har ju faktiskt bara känt varandra i en och en halv månad och är egentligen fortfarande i lära-känna-varandra-stadiet, så vi berättade lite om oss själva. Typ vilka olika stilar vi har haft sen fyran. HAHA. 


I trean var man iförsej som coolast, med röd Marwin-tröja och beige hiphopinspirerade brallor samt mittbena.
 

I femman blev jag galen och klippte lugg. Innan dess var jag hiphopare. Truckerkeps, t-shirtar och stora säckiga byxor var grejen.



Sen fick jag tandställning och gick in i en rosa period. Men den bilden vill inte laddas upp, och det kanske är lika bra det.
I slutet av sexan smög sig fjortisen inom mig fram i dagsljuset. Jag hette jowhannah atp (Haha, ATP!?!) och älskade Elverket och hängde på Boovallen på eftermiddagarna.

 

När fjortisperioden gick över skulle man vara så fräsch som möjligt. Pärlörhängen, Odd Molly, välklippt hår, sparsmakat smink and so on. Så var det resten av sjuan och i princip hela åttan.



Sen ba flippa man



Fan. Jag som hade kanske 3000 bilder att visa..... min dator har celebral pares. Men, här fick ni ett litet utdrag ur min livshistoria.
Puss!







Kommentarer
Postat av: Blanca

ahahah du är så otroligt jävla underbar så det gör ont i hjärtat ungefär. inte alls snygg heller. (alla vi var fula i femman liksom. fast du var alltid den finaste utav de fula.)

2010-10-13 @ 19:42:04
URL: http://thegirlofmetanoia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0