kuuul

1. När gick du upp idag? Vid 9. Bara blev så.
2. Vad åt du senast? Pizza.
3. Senaste filmen du såg på bio? The social network. Somnade efter en halvtimme.
4. Favorit-TV- program? Paradise hotel. He.
5. Vad åt du till frukost? Banan, mjölk och flingor.
6. Vad är ditt andranamn? Lucia.
7. Vad gjorde du idag? Städade i fem timmar. Och åt. Och sjöng.
8. Vilken mat gillar du inte? Ägg. Tror jag. Har aldrig smakat för det ser så fruktansvärt äckligt ut. 
9. Favoritchips? Lantchips. Allt annat bleknar i jämförelse.
10. Vilken är din favorit-skiva för tillfället? Skiva? Jag lyssnar bara random. Kan omöjligt säga någon specifik.
11. Vad ska du göra nu? Tagga till, äta middag med My, mamma och Måns och sen ha kul.
12. Favoritmacka? Tonfiskröra. 
13. Vilken ringsignal har du på mobilen? Pokémon-låten.
14. Vilka är dina favoritkläder? Mina hippiebyxor och stickad tröja. Hemma alltså.
15. Om du fick åka vart du ville på semester? Nu? New York.
16. Är du kär? Nej. 
17. Vilka människor i din omgivning påverkar dig mest? My, min familj.
18. Favorittid på dagen? Förmiddag/lunch.
19. Favoritdag i veckan? Tisdagar trots att de är sjukt jobbiga och fredagar.
20. Vad lyssnar du till just nu? Queen.
21. Favoritfärg: Ja
22. Har du ätit bullar? Nej aldrig.
23. Vem av dina vänner får dig alltid på bra humör? Karin, Carla och Vilma.
24. Vilken period i ditt liv skulle du gärna återuppleva? Sommar 09.
25. Vad är klockan nu? 17.11
26. Vad är du lycklig över i denna stund? Att jag har världens bästa omkring mig.


 


Kommentarer
Postat av: Blanca

Jag tror jag tycker om dig.

2010-11-15 @ 00:06:08
URL: http://thegirlofmetanoia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0