rap

Eftersom mina fans står på en lång kö utanför mitt fönster tänkte jag hedra dem (er) med ett inlägg.
Heyyyyyy fans! Vet ni vad jag gör? ÄTER APELSIN! Som vanligt! Jag är apelsinoman. Min kropp skriker efter c-vitamin, eller i alla fall min hals. Måste hålla den i styr nu när det bara är en vecka kvar till intagningsproven till Kungsholmen, Södra, VRG och Rytmus! Låt mig dö en plågsam död! Så sjukt jävla stört nervös är jag, att jag bara vill gå och gräva ner mig i en liten grop i Kinas djungler. Om jag inte kommer in på någon av de skolorna kommer jag gå Globala inriktning bild, och jag är faktiskt ganska taggad på det helt ärligt. Slipper i alla fall göra något jävla prov för att komma in. Jag får hjärnpirr.


Såhär nervös är jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Johanna! Jag vet hur det känns... Men försök tagga ner och tänk på att det här faktiskt inte är livsavgörande, trots allt.

OCH framför allt, var inte orolig för att du kommer misslyckas, för det kommer du absolut inte göra! Det vet jag.



Du kommer komma in på alla de skolor du söker. Ditt problem är egentligen vilken av skolorna du ska välja! ;)

HEhe, ville bara säga det. Du är grym! <3

/Paulina

2010-03-05 @ 14:48:07
Postat av: annaaaa

gaaaaaaaaaaaalet snygg bild på dig och jag håller paulinadenfina till 100 % ;) <3

2010-03-05 @ 17:13:16
URL: http://annaapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0