ho ha ha

Jag ligger i min säng och en stor fet tår börjar födas i mitt öga. Camilla spelar nämligen piano för mig, och hon är.......... hyfsat bra om man säger så. Åh.
Gårdagen spenderades tillsammans med henne och Anna. Vi kokade godissås och åt med glass. "Godissås?" kanske du undrar... Då ska jag säga dig, att godissås är 30 olika sorters godis som har smälts ner till en gosig röra i en kastrull.  Äts fördelaktigt tillsammans med vaniljglass och smakar skit redan i munnen.
Efter att vi hade spytt ungefär femhundraåttio gånger var tittade vi på världens sämsta skräckfilm som vi inte kunde låta bli att göra parodi av. Mumseeee!
Idag vill jag shoppa. Converse ska jag köpa, och en skinnjacka. Och kanske en klänning, och jeans och tröjor. Jag är alltid lite för positiv när barnbidraget kommer.
xxxxxxxxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0