god jul

Hejsan alla glada julfirare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eh. Jag ligger i sängen och kan inte röra mig. Jag är dödssjuk. Jag vaknade kanske en miljard gånger inatt minst med feberfrossa och klockan vägrade verkligen bli morgon. Så min julafton kommer spenderas i den stora vita fotöljen med duntäcken. Men äh, jag överlever kanske. Annars kommer det vara precis som vanligt: släkten droppar in vid 1, alla kramas som om vi aldrig sett en mänsklig varelse förut, mormor oroar sig över att hennes femton tusen köttbullar kanske inte räcker, morfar avslöjar ALLA presenter genom att säga "jaha du Johanna, har du önskat dig en ******? En röd? Vilken tur." ungefär 5 timmar innan det är dags att öppna paketen. Och åh. Det blir lite skönt nästan att chilla i fotöljen, där kommer jag ha en bra översikt och lagom distans till alla. När jag tänker efter är det faktiskt bara positivt att vara dödssjuk på julafton!! WIeieeeeeeeeeeeeeeeee hihihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0