ding dong

Jag har haft de tröttaste dagarna på länge. Eller nej, det tröttaste halvåret. Men det får bli en annan historia.
Jag är nästan frisk nu i alla fall, hade bara feber på julafton. Grov feber. Jag fick massor av fina julklappisar, bland annat min efterlängtade dräktiga get som numera lyssnar till namnet Kenneth. Jag har även kommit underfund med att jag HATAR julmat, precis allt förutom köttbullarna och gröten. Vad är felet på oss svenskar???????? Till och med festmaten är GRÅ. Spyr.
Vi har gäster och egentligen borde jag gå ner och vara trevlig men inte överdriven och se folk i ögonen och ställa frågor om deras barn, karriär och planerade badrumsrenovering. Men jag orkar verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0