en såndär fräsch lista som är så himla rolig att läsa........ varsegod!

Din ålder? 14 år, 11 månader och... räkna själv!
Födelsedag? 4 juni, tillsammans med min stjärnsyster Julia.
Har du några tatueringar eller piercings? Hål i öronen. Gjorde ett till i ena örat själv men det har växt igen.
Sport? Fotboll att spela, ingen att se på. Fyfan, jag kan bara inte ta det på allvar!
Snusar? Yes! SKOJA!
Hoppat bungyjump? JAG VILL! Det finns på min att-göra-innan-jag-dör-lista.
Brutit mot lagen? Vem har inte?
Tar du droger? Nej, det finns på min att-inte-göra-innan-jag-dör-lista.
Vad använder du för schampo? Schwartskopf Gliss (spännande stavning där)
Vad är du mest rädd för? Helt ärligt så är jag inte rädd för något. Förutom att dö innan jag gjort det jag vill göra i livet.
Vad lyssnar du på just nu? Datorn som surrar och mitt knappande på tangenterna.
Pizza eller choklad? Beror på tillfälle.
Guld eller silver? Silver.
Vilken film såg du sist på bio? Oj, det måste vart sjukt längesen. Bolt 3D tror jag faktiskt på alla hjärtans dag. Somnade dock efter fem minuter och vaknade när den var slut.... 
Hur lyssnar du på musik? I min blå Ipod.
Kalles Kaviar? Deeeeet tror jag inte! Har inte ätit det sen tiden jag sa "Kalles karvar".
Låt du vill ha på din begravning? You and me framförd av My och Bridge over troubled water med 8M.
Vad har du för bakgrund? Bakgrund? Var? På datorn har jag Dan, Nate och Chuck från Gossip Girl, mmmmm.
Radiokanal just nu? Lugna Favoriter förstås. YEAAAH!
Vart hade du plåster senast? Äsch, plåster är för mesar!
Rumpstorlek?  Ingen aning! Det är väl normalstor och onormalt ofast. Hähä.
Några ärr? Hela benen efter att jag rakat dom lite knasigt. Ett på fingret efter ett vasstrå när jag var 4, och ett stort i huvudet efter en operation.
Alkoholhaltig favoritdricka? Cider såklart.
Gillar du dokumentärer? Det beror väl bara på vad den handlar om?
Har du fin handstil? Njaa, den är väl helt okej men väldigt tråkig. 
Något du stör dig på? När stopp-knappen på bussen inte funkar så att man får panik och får springa runt i hela bussen. Fyfan.
Vilka är dina tre favoritskor just nu? Tre? Hm. Haha, är ingen skofantast direkt, jag äger väl i princip 3 par skor... :D
Vad har du på dig idag? Svarta tights och en stor randig t-shirt.
Om du köper tvål, vilken lukt väljer du då? Någon fruktig som luktar sjukt starkt!
Höger-eller vänsterhänt? Höger när jag skriver, annars kan jag göra allt med båda händerna. Jag äter till exempel med fel :)
Humör just nu? Lite ont i magen, ganska trött men ändå... taggad.
Favoritgodis? Bara det består av många procent socker så är jag nöjd!
Är det nåt du absolut inte äter? Griskött och kokt ägg.
Fisk eller badkruka? Badkruka :( Det har kommit med åren... jag börjar väl bli gammal.
Saft eller alkohol? Saftkalas!
Hur många kuddar sover du med? 4 stycken.
Favoritväder? Soooooool, sommarvärme.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med? Gitarr, hammare och spik. Och en flugsmälla!
Kommer du ihåg din första kärlek? Japp. David på dagis, vi var ihop i en dag och satt och pussades i en koja.
Älskar du henne/honom fortfarande? Absolut! Ehm, inte. Jag tror han flyttade till Gävle eller nåt.
Har du några homosexuella vänner? Det antar jag, men ingen jag vet helt säkert.
Ser du på kärleken som ett misstag? Kärleken? Misstag? Naee.... Eller va?
Hur många barn vill du ha när du blir stor? Två. Ett biologiskt och ett adopterat.
Är du kittlig? Tyvärr :/
Stjärntecken? Tvilling len!
Rädd för insekter? Inte ett dugg!
Äckligaste insekten? Janne Långbenspindlar, såna där med pytteliten kropp och jättesmala ben. Uäääääh!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna flyga.
Vad vill du jobba som? Vet inte exakt, men inom musikbranschen i alla fall.
Chips, morötter eller godis? Godis!
Skriver du dagbok? Ja, när det händer något viktigt.
Stökigt eller välstädat? Välstädat, vilket jag tyvärr aldrig kan hålla i mitt rum. Synd för mig!
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger! Jag ser ut som en seriemördare när jag äter, jag har riktigt dåligt bordsskick...
Gillar du att sjunga? Nej sjunga är det värsta jag vet!
Brukar du skolka? Nej, sånt sysslar jag inte med!
Brukar du sola? Solarium har hänt några gånger, och jag älskar att lapa sol utomhus!
Vad gör du om du får hicka? Blåser upp kinderna och håller för näsan.
Ögonfärg? Blåa, men jag funderar på en sak... hemligt än så länge.
Har du färgat håret någon gång? Nej, men slingat ljusa slingor.
Vad har du för hårfärg nu? Blondie.
Drömresan? Indien. Sydamerika. USA. Jorden runt!


Kommentarer
Postat av: **johanna** - gick i samma klass som du i lågstadiet ;)

Älskar också de där listorna! <3

De är sjukt beronendefrramkallande... men det står typ samma sak på alla... :(



Kramar på dig! <3 <3 <3 <3

2009-05-11 @ 15:17:23
URL: http://johannablondina.blogg.se/
Postat av: Blanca

Snart babeey.

Tre månader minus en dag!

2009-05-12 @ 11:02:51
Postat av: Simme

fattade inte din klasskompis att rubriken var ironisk:P

2009-05-12 @ 20:17:22
URL: http://simmesimon.blogg.se/
Postat av: Anonym

BLOGGGGGA!

2009-05-12 @ 20:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0