bakom dina solglasögon

Godmorgon små barn!
Eller okej, det är inte morgon längre. Men whatever.
Jag vaknade halv tio helt täppt i näsan, kunde inte andas. Jag HATAR att vara täppt i näsan. Det kvalar in på "värsta känslan-listan" LÄTT! I alla fall, tiden fram tills nu har spenderats sittandes med min fina gitarr och min fula hesa förkylda sångröst. Tänker gå till praoen i morgon hur dåligt jag än mår har jag bestämt mig för.
Konstigt det här, det senaste året har jag varit sjuk jättemycket. Förut var jag borta från skolan högst tre dagar om året men nu blir jag sjuk var och varannan vecka känns det som. Blääää.
Jahaja, om man skulle ta och göra lite nytta. Eller inte.

Kommentarer
Postat av: Olivia

hoho, men tack! :* <3

2009-03-29 @ 13:48:47
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0