kul jul

Förresten är tillvaron väldigt nice just nu. Som vanligt alltså, men den är lite extra nice. För snart kommer My hem, och då är det bara tre veckor till prao! Vi ska praoa på OTW TV-produktion på Hötorget. Det var egentligen tänkt att vi skulle praoa i Åre men vi fick i sista sekund ta det här i stället, som säkert blir hur bra som helst!
Efter de två veckorna är det påsklov, vilket för min del innebär Alperna! Mm, en hel vecka med massa kompisar i Val d'Isere kan ju inte bli annat än underbart liksom.
När jag kommer hem därifrån är det bara några soliga veckor kvar i skolan som kommer flyga iväg eftersom vi både har skivinspelning och vårkonserter. Min födelsedag firas också den 4 juni förstås. Och vet ni vad som händer sen? Jo, det är SOMMARLOV! Fiffän. Jag tror jag dör.

Som sagt, Alperna. Förra året var ju inte helt fel om man säger så. Fyfan vad bra det var.
Bjuder på några bilder från Courmayeur, Italien.



Lunchpaus i backen



Trötta efter en gaaalet nice dag, lössnö upp till knäna och sol



My brothers när de är som maskulinast.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: blanca

mys :)

hur mår du annars?

2009-03-10 @ 04:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0