don´t worry, be happy

Jag är glad. Nöjd. Jag ser saker klarare nu, ser till att få saker gjorda. Jag pluggar och sköter skolan perfekt, äter nyttigt och tränar tre gånger i veckan. Jag svär aldrig, ser alltid positivt på saker och ting och älskar verkligen mig själv.

Om ändå hälften av det ovanstående var sant..
Verkligheten är att jag är en stressad människa som alltid bör göra saker som aldrig blir gjorda. Till exempel läxorna, städning av rummet och träning. Speciellt träningen går åt helvete eftersom att jag lyckas somna mitt på träningsgolvet alltför ofta. Vilket inte egentligen blir alltför ofta eftersom att jag brukar strunta i det för att i stället spela piano tills det är dags att gå och lägga sig. Och jag är verkligen inte ens bra på piano för att spela så mycket som jag faktiskt gör.
Mitt piano är ostämt så att det viner i öronen varje gång man slår en ton. Men jag gillar det ändå.

Snart är det i alla fall lov, skönt! Lovet startar med inspelning av en film hela dagen på lördag tillsammans med Simon, och sen lite mys på kvällen med vänner. På måndag ska jag och mamma till Hasseludden, och det är väl egentligen de planerna jag har för det här lovet än så länge. Får väl se vart man hamnar till slut typ.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0