förlåt, A. verkligen.

Dagens vill ha: Åh. Heh. Så mycket. En sak mest. Eller sak. Men ah.
Dagens klädsel: Svarta byxor, svart velourtröja, vit kofta, vita Converse och gråbrun halsduk.
Dagens smink: Rouge, eyeliner, mascara.
Dagens frisyr: Först rufsig morgontofs, sen utsläppt rufs och sen boll. Bolli!!!
Dagens händelse: Åt en banan när jag sprang till bussen och sen slängde jag bananskalet framför mig och då halkade jag och bröt armen och så rann det blod och då kom en gammal tant och snubblade! Jag vet inte varför jag skrev det där, det enda som var sant var att jag åt en banan när jag sprang till bussen. Fast egentligen sprang jag inte ens till bussen för det tillåter inte mitt fysiska tillstånd för ögonblicket. Elle för ögonblicket......
Dagens låt: Habanera
Dagens planer: Jag ska värma mjölk och blanda med honung för det är vetenskapligt bevisat att man blir trött av den kombinationen och jag behöver bli trött för att kunna sova. Tvärtemot alla andra liksom. Åh, så ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på missade Idol-avsnitt! Och skratta lite för att alla är så pinsamt dåliga! Åh nu blev jag övertagg!!!!
Dagens saknad: Fina (jag måste sluta säga fint. Det är en hemsk synd att överanvända det ordet)klasskompisar som inte är med i kören.
Dagens dummaste: Jag, som sjöng mitt högsta och falskaste precis när alla i hela musikkorridoren blev tysta och vände sig om för att se vem som gjorde bort sig. Det var jag, tvåor och treor, det var bara lilla jag!
Dagens sjuka: Det kliar i min hårbotten helt galet, men jag har luskammat mig tre gånger och det FINNS inga små kompisar där inne!
Dagens drog: Banan.
Dagens roligaste: Åh nej.
Dagens favorit: ÅÅÅH NEJ!!!!!
Dagens köp: Strumpbyxor.
Dagens godis: NEEEEEEEEEEEEJ.
Dagens humör: Fett uppåt hela dagen men nu blev det galet.
Dagens ord: Förlåt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla onormal och cool!!!! fett unik liksom hihihhehehohho. skoja.

2010-09-29 @ 12:46:36
Postat av: fetto

2010-09-30 @ 23:27:56
Postat av: Anonym

"Dagens sjuka: Det kliar i min hårbotten helt galet, men jag har luskammat mig tre gånger och det FINNS inga små kompisar där inne!"



hihihi du är rolig

2010-10-02 @ 18:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0