israeliska soldater

Min karriär som världskänd bloggare är verkligen på sin topp just nu! Bland annat för att:

-Jag har läsarrekord idag! Jag vågar inte säga hur många för då kanske era ögon ploppar ut ur sina hålor och då kommer jag inte ha några läsare alls kvar för då kan ni ju inte läsa.
-Jag har lyckats hålla mitt überfräscha yttre nästan lika fräscht som vanligt genom att ligga i sängen oavbrutet i 15 vakna timmar och endast röra på mig för att hämta mer mat när den tog slut.
-Hm.

Ja, som ni märker går det verkligen sjukt bra för mig just nu.
En grej det inte går så bra för just nu är mitt hår som är så slitet och fett att det är pinsamt. Jag skäms.

Nu tänker jag sova. Behöver verkligen vila efter en sånhär ansträngande dag..... får ju tänka på att det är skola i morgon. Åh, skola förresten! Najs. Södra är en konstig plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0