ett litet barn

Illiaden äter upp mig inifrån och Odysséen står mig upp i halsen. Och då har jag ändå bara skummat igenom dem och låtsas reflektera över handlingen. Stackars er som verkligen sätter er in i den där skiten.
Facebook har fett onödiga notifications. Alltså om jag har likeat en bild på någon obetydlig människa betyder det inte att jag promt (det där fick jag från Pippi) vill veta när någon annan gör det, jag bryr mig helt ärligt inte. Hur får man bort det? Hm. Jag som är så teknisk borde ju verkligen förstå........ det är ju inte alls så att jag har lyckats få min skärm att vila i ett stående läge så att allt man gör blir spegelvänt, nej. Om det är något jag INTE har gjort så är det det.

Nu vill jag skratta. Så nu läser jag Annas blogg. Gör det ni också, ni miljoner ärade läsare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OJ! DÄR ÄR JU JAGGGG!

2010-09-28 @ 22:25:05
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0