you/me

Jag tog lite sovmorgon idag. Gymnasiemässan ju. Eller alltså ah.
Sitter i köket och chillar med en macka. Funderar lite över julen..... Det jag har kommit fram till hittills är att:

-Det är konstigt att vi firar en människas födelsedag över hela världen. Om Gud nu är så osjälvisk borde han väl inte vilja ha sån uppståndelse kring sin sons födelsedag? Hans son är ju dessutom snart 2011 år gammal, vilket man tycker borde göra att människor fattar att han kommer fylla år nästa och nästa och nästa år igen, och kanske lugna sig lite. Fast nej.
-Julkalendern bara blir sämre och sämre. (okej det där var sjukt gammalt, det vet varje människa. Men ändå, jag måste förtydliga lite)
-Jag har fortfarande aldrig sett Mysteriet på Greveholm. Jag skäms lite.
-Julen är allt annat än lugn. I alla fall om man håller på med musik. Jag tror att jag kommer gå

Och där slutade Johanna skriva för jag våldgästade henne när hon dammsög. eh. Elias lät mig inte sova vidare hos honom så jag fick liksom flytta över till min andra partner. Fast vi ska ända äta pannkakor snart. Nu spelar Johanna piano. Det är väldigt vackert. (hahhaha vad fult det där lät) Fast nu slutade hon och sa "va?". Nu börjar hon igen. Nä. Nu slutar hon och säger "nej?" och tar en MANLIG suck. Ja. Nu ska jag sova. Ni får aldrig veta vad Johanna skulle skriva där ovan. ("jag tror jag kommer gå....") ooooHH. Gå vadå? ... MYSTERIUM. Förresten borde hon skämmas att hon inte sett mysteriet på greveholm för det är världens bästa typ. HEJDÅ./my


Kommentarer
Postat av: Anonym

jesus fanns hos Gud redan vid tidens begynnelse.

Julen eee nice ändå!

2010-11-27 @ 00:47:44
Postat av: mutti

men käften cp. jesus går i min klass och är född 1994? i så fall är jag också gud eftersom jag då borde vara från tidens begynnelse

2010-11-27 @ 18:12:11
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0