slem är gott

Wiiiieee, jag är GLAD! Har tränat på gymmet i två timmar och sitter nu nyduschad i pyjamas och längtar efter skolan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag älskar att längta efter skolan! Fast juste faaaaaan, jag ska upp klockan halv sju i morgon för tandläkaren ska döda mig..... Helvete... Jag hatar tandläkare...... Deras jävla plasthandskar. Och deras jävla andedräkt som de försöker dölja med någon jävla papperslapp, SOM OM det skulle funka liksom. Men det värsta är ju när man ligger där och inser att man kommer kvävas i sitt eget slem eftersom att man inte kan svälja. Och när man ska spotta så går det liksom inte för slemmet är så segt :( Jag längtar inte. Fast ändå lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0