lista

1. Vem är du om tio år? Alltså... Jag och faktiskt flera andra utan att jag har sagt det först, har en känsla av att jag kommer dö som ung. Konstig men stark känsla.
2. Hur ser ditt drömboende ut? Wiiiiee, världens bästa fråga ju. Fast jag vill ha flera hus. En lägenhet i Paris eller London som är cool med en atelje-del där min konstnärspojkvän och jag ska hänga på morgnarna och dricka kaffe och måla. Ha, fan vad fashion jag ska vara då. Och ååååh nej nu fick jag för många bilder i huvudet så nu kan jag inte svara på den här frågan :/.
3. Hur många barn vill du ha? Ett eller femtioåtta. Eller inget.
4. Har du facebook? Absolut inte. Det är INTE mitt liv, mitt beroende och min största börda.
5. Har du ett förhållande/är du på g med någon? Nej. Eller jo. My är min kärlek.
6. Mjölk/vatten? VATTEN, jag dricker aldrig mjölk.
7. Vad deppar du för just nu? Att jag köpte världshistoriens fulaste väska idag som det inte är bytesrätt på.
8. Vad ska du göra i helgen? Fira daddy cool som fyller 46 år, plugga och träna. Livat värre!!!
9. Hur ofta tränar du? HA-HA.
10. Vem/vilka kan du berätta verkligen allt för, utan undantag? My.
11. Vem saknar du? Myre.
12. Vilka är dina närmsta vänner? Men bajsi, det vet dom.
13. Är du bra på att kyssas? JAG ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
14. Vad lyssnar du på? Magkänslan, musik efter humör.
16. Vad hatar du? Vinter, snö, att frysa. 
17. Vad älskar du? Det mesta.
18. Vad skulle du aldrig kunna ha som statusuppdatering på facebook? "Nu ska jag plugga och sen ska jag sova" HAHAHAHA så jävla oskönt.
19. Vad ångrar du? Att jag köpte den där väskan........... Ser ut som en brun jävla banan.
20. Vad ska du göra efter att du fyllt i den här listan? Spotta på min väska, städa mitt rum och låtsas att jag pluggar.
21. Är du kär just nu? Inte det minsta över huvud taget. Så jääävla tråkigt.
22. Har du varit olyckligt kär? MEN, jag har aldrig varit kär.
23. Vem har du skrattat mest med idag? Elle Kari, vi två när vi är trötta är inte okej alls.
24. Vad står det i det 8:e smset i din inkorg och vem är det ifrån? Men du är knasig!!!! :) från Sebastian.
25. Anser du att du är en bra vän? Mja, försöker ställa upp men känner ofta att jag inte räcker till. OOOJ vad jag lät som största prettot där. Heehe.
26. Vilken komplimang om ditt utséende får du oftast? Hm, håret tror jag konstigt nog. Hatar mitt hår.
27. Har du husdjur? En tjock kanin i köket.
31. Är du cool? Så JÄVLA.
32. Kan du sjunga? Ja, men jag orkar inte nu..........
33. Vad är din största last? Facebook. Socker. Flyende från plugg.
34. Älskar du nummer 9 i din kontaktlista? Anders Von Hoffsten är min pianolärare.
35. Vad stod det i ditt 10:e skickade sms? Yes!!! När kan du? :)
36. Vilka vill du ska kopiera denna lista? Kungen.
37. Vilka bloggar läser du? Min egen, Myres, Elles, Moas, Floras, Loweo eller vafan, Annas och jaaaaaaaaaaa typ.

Kommentarer
Postat av: elle

mehhh din bruna bananväska är najjjsiii:D

2010-03-20 @ 23:20:26
URL: http://heyelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0