SVAR!

Jag tar och svarar på frågorna nu, och vet ni? Jag skrev inte en enda själv. Hihi! Tack för att ni gör så att jag känner mig lite mindre värdelös som seriös bloggare. Tack!

Nunna?
Inte vad jag vet... Kanske borde testa?

Vem är den snyggaste killen du känner? Och vem är den snyggaste killen du känner till?
Hm, bra fråga som nog kommer få ett rätt tråkigt svar. Alla killar jag känner är ju snygga på sitt sätt, och det är inte bara något jag säger även om det är en klyscha. Men Basse. Faktiskt!
Chuck Bass. Sorry boys, jag vet att ni är trötta på att höra det. Men ni kan trösta er med att jag inte tycker att Edward Cullen är snygg!

Hur mycket älskar du musik på en skala från 1-10?
11.

Vad är din favoritsport?
HAHA, rolig fråga. Jag hatar sport. Jag hatar att röra på mig. Men det som är minst tråkigt på idrotten i skolan är fotboll. Jag spelade faktiskt fotboll i 4 år! (fast jag stod mest och sjöng medans jag flätade håret). Och jag älskar att dansa, men det är ju mer träning än sport.

Om du hade en hamster, vad skulle du döpa den till?
Hamster. Fattar coolt! "Hej lilla Hamster, hur mår du idag?" Eller ja, nästan coolt i alla fall.

Har du några gosedjur?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Mängder! De flesta befinner sig dock i min garderob nuförtiden, men jag sover faktiskt med två stycken. Leo och Bamse. Leo är en isbjörn som ni kanske förstod.

Jag saknar dig!! Saknar du mig? Kan du ses i helgen?
JAAA Ebba, jag saknar dig också! Klart vi kan, konfafika på fredag dude!

Hur kommer det sig att du är en av världens finaste personer som alltid får människor att må bra? Hur lyckas du?
Åh, nu blir jag tårögd. Vem skriver så fina ord? Gud vad glad jag blir! Det blir inget bra svar direkt, men om jag nu lyckas så är det väl för att jag är mig själv kanske. Hoppas jag.

Vilka av dina vänner skulle du kunna tänka dig byta garderob med, och vilken/vilka kändis/ar?
Åh, Elle Kari! Och Karin Äng, fast hon har lite mer stilren stil än mig, men SJUKT snygga klänningar.
Jag har ingen som helst koll på kändisar, helt ärligt. Ännu mindre på hur de klär sig. Men Lindsay Lohan brukar ha ganska så tuffa kläder tror jag bestämt.

Vilken Markoolio-låt är din absoluta favorit?!?!?!
Båtlåt och Åka pendeltåg. Kan dem säkert utantill fortfarande.

Eftersom alla frågor hittils har handlat om sex/relationer tänkte jag ställa en helt annorlunda fråga bara för att det är kul :D Vad tycker du om moppar? snyggt, fult? coolt, töntigt? är dom snygga som rosa? svarta? hippie? vill du ha en?
Bra där, sånt gillar vi! Moppar... nästan lika ointressant som bilar. Ett fordon liksom, till för att transportera sig med. Det skulle vara coolt med en såndär, vad heter de? Vespa? Och så ska man designa den själv, måla i massa färger! Jag kan tyvärr inte köra moppe på grund av min epilepsi, men det är inte något jag lider av, jag tar lika gärna bussen.

Hur många gånger har du haft sex med Simon?
Tappat räkningen :P

Är du en korv enda ut i fingerspetsarna?
Japp!

Är du kär i mej?
Ja, Anna. Det vet du att jag är!

Argumentera varför musikklasserna är bättre än idrottsklasserna? ;D
1. Vi har känt varandra längre=bättre sammanhållning
2. Vi får åka till Italien, vart åker ni? Till Älta och orienterar i tre dagar på hösten? MOHAHAHA.
3. Vi har bättre betyg än er. Varje år går ca 7-8 elever från musikklasserna ut med 320 poäng, medans 1-2 från idrottsklasserna gör det.
4. Vi har bättre lärare.
5. Vi är kändare än er.
6. Vi har bättre skolmat.
Argumentera varför du tycker mer om idrottsklasserna! :D


Finns det nåt du absolut bara inte kan motstå hos killar?
och vad är ruuuuskigt avtändande? ;)
En kille som spelar gitarr blir ju genast lite intressantare... Men kan en kille spela piano är jag FAST. Kan han dessutom sjunga är jag hans förevigt. Eller ja, nästan i alla fall.
Om en kille inte har humor går jag oftast bara därifrån.

snyggaste/fulaste yttre på dig själv?
Snyggaste: Jag gillar min nya frisyr!
Fulaste: Min hy. Jag har grova komplex för den, finnarna gör mig osäker.

snyggaste/fulaste yttre på killar?
(alltid lika intressant att höra)

Snyggaste... Ett charmigt leende. Bruna ögon. Mörkbrunt hår. Stora händer.
Fulaste... Fötter. Fast det är ju inte bara på killar, jag gillar inte fötter.

vill du bada skumbad med viktor? I KNOW YOU WANNA! COME ON BABY LETS GET CRAZY BREAK THE RULES
KLART JAG VILL! Säg åt honom att ringa för tidsbokning!

Spelar utseendet stor roll när det gäller killar för dig?
To be honest... Nja. Det är ju faktiskt det första man ser, men ett utseende kan ändras så himla mycket när man lär känna personen.

Är du oskuld?
Om du skriver ditt namn och efternamn så kan jag svara på den frågan.

Har du haft många killar?
Oseriösa på g:n? Ja. Ganska i alla fall. Seriösa? Zero.

Om du fick välja fem personer att bebo en öde ö med och du var tvungen att bo där med de hela ditt liv, Vilka skulle du välja?? :D
Mamma, pappa, Måns, Myre och någon som kan föra vidare vår art... Kanske Chuck Bass. Mmm.

Gillar du min blogg (SimmeSimon.Blogg.se) ?
I love it!

ottroligt snygg kille men tråkig personlighet eller ful kille med världens underbaraste/roligaste personlighet?
Lätt fråga. Utseendet kommer ju såklart före personligheten!
SKOJA! Jag skulle aldrig kunna hålla på med en kille som var ett "skal" bara. Helt otänkbart!

sex är hot eller not?
Om det är något som är hot är det väl sex? Haha.

spelar storleken någon roll?
Jag antar att det är en kille som frågade det där. Nej grabben, sluta noja!
GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, vi i idrottsklass åker faktiskt till vemdalen i en vecka! det är inte venedig men det är inte fy skam! Plus att vi får åka och spela paintball, bowla, go kart och liknande på skoltid för att pröva på nya "sporter" ;)

fast, to be honest, ni är ju bättre på idrott än vad vi är på musik :P

2009-09-29 @ 07:25:40
Postat av: Anonym

hahaahaah, storlek spelar roll, börja orora dig!

2009-09-29 @ 21:21:18
Postat av: Anonym

själv är jag inte orolig ;) anledningen till att jag frågade var för att om johanna svarade som hon gjorde så VET hon antagligen att den inte spelar roll. Det jag ville luska fram är om hon är oskuld eller inte, och det tror jag att hon inte är ;D

2009-09-29 @ 22:24:45
Postat av: karin, hon den där random hoen som älskar johanna

gud vad glad jag blir! tänkte bara säga det, neeerden som jag är. längtar efter dig galna underbara människa, vill prata med dig det var oskönt länge seen!!! så fort jag får en fungerande mobil igen kommer det ringa från din ficka! ps. du har den enda läsvärda bloggen i bloggvärldens historia, bra gjort!

2009-09-30 @ 13:27:35
Postat av: karin, hon den där random hoen som älskar johanna

gud vad glad jag blir! tänkte bara säga det, neeerden som jag är. längtar efter dig galna underbara människa, vill prata med dig det var oskönt länge seen!!! så fort jag får en fungerande mobil igen kommer det ringa från din ficka! ps. du har den enda läsvärda bloggen i bloggvärldens historia, bra gjort!

2009-09-30 @ 13:29:53
Postat av: Anonym

vespa? som italierna eller? :)

2009-09-30 @ 14:44:54
Postat av: Anonym

jag vill ha glass!

2009-09-30 @ 16:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0