fjortismakt

Hade tråkigt och kollade igenom gamla facebook-bilder. Hittade bilden här till vänster. Snuffepuffe-Johanna innan elverket. Och här hade jag knappt börjat sminka mig än. Herregud vilka tider. Hysteri de gångerna man skulle dit, man slogs om plats i bilen påväg till Lidingö, lånade minishorts och knappt existerande linnen av varandra, sminkade sig i tre, fyra timmar, för att sen åka dit och köa i två timmar. Väl där inne var det ju bara hysteriskt, men jag tyckte det var kul. Skönt att man växer ifrån sånt dock. Haha.











Kommentarer
Postat av: juliaa

haha lilla fjortisjohanna, jag minns knappt att du såg ut sådär en gång i tiden :)

2009-10-11 @ 19:19:57
Postat av: Anonym

rofl.

2009-10-11 @ 21:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0