det går bra.

Nu ska jag glädja anonyms hjärta och faktiskt skriva lite i min vackra blogg. Hm, vad har hänt sen sist? Jo.........

-Jag har börjat plugga!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I en utspädd dos, blandad med pianospel och lite facebookande och lite kaffetillverkning och lite tankeflyktighet, MEN JAG PLUGGAR!!!!!!! Nu till exempel, det är lördag och klockan är strax före två OCH jag har skrivit 1,5 A4 på min NO-fördjupning. Om det är för att jag är sorglig eller om det är för att jag är en duktig flicka är en annan diskussion.

-Jag har sjungit upp för lucia i Berwaldhallen och är nu i kvalet med 3 andra, vilket betyder att det är 50 % chans att jag bli LUCIA I BERWALDHALLEN!!!!!!!!!!!!!! (fast egentligen är det mindre chans men jag orkar inte anstränga min lite lite mer matematiska del av hjärnan). Jag är så glaaaaaaaaaaaaaaad! Det har alltid varit en dröm, att stå där med kören bakom och ljus i håret i ett av våra magiska luciatåg och sjunga "godafton mitt herrskap". ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHH. Fast som sagt, det är inte stor chans att jag blir, så jag försöker att inte tillåta mig att drömma.

-Jag har druckit kaffe och inbillat mig att jag börjar tycka om det. Men vet ni? Kaffe är skit i rinnande form. Det ÄR inte gott, har aldrig VARIT GOTT och kommer aldrig BLI GOTT.

-Jag har stickat en halsduk. Den är vit-, blå- och rödrandig i sann pippi-anda och superful.

-Jag har gått runt och lett åt att det snart är jul, vilket betyder mandariner, julmarknad, snö (förhoppningsvis) (eller va??!! jag hatar snö!) (men snö är tillåtet i december. faktiskt.), julkonserter (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), julmusik, pepparkaksbak, röda näsor och mmmmmmmmmmmmmmmmm, julklappar!!!!

-Jag har blivit husägare!!! Eller, mina föräldrar har köpt ett nytt hus, så i april flyttar vi! Det är jättefint faktiskt, en gul villa tio meter från vattnet. JAG ÄLSKAR ATT FLYTTA! Jag har bott i... hm, 6 hus! Hihihihi.

Typ. Nu borde jag skriva vidare om etanolframställning och sen åka hem till Camillis. Jag älskar etanolframställning!!!!!!!!!!!!!!!!! HEJDÅ!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: annabanana

johanna,det är väl ändå 25% chans att du blir lucia?

2009-11-28 @ 13:43:41
URL: http://annaistheman.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart ska du flytta? :)

2009-11-28 @ 17:19:54
Postat av: Johanna Frostling

Anna: nope, det är ju 2 stycken som blir :D

2009-11-29 @ 12:19:06
URL: http://heltonormalt.blogg.se/
Postat av: cause it's you and me

VILL DU SOVA HÄR PÅ LÖRDAG? först staden på dagen sen hem till mig på kvälla. plz. we need that.

2009-11-29 @ 14:31:00
Postat av: Blanca

Johanni. Jag saknar dig. Jag saknar dig mycket. JÄTTEMYCKET.

2009-11-29 @ 17:20:16
URL: http://blancaaa.blogg.se/
Postat av: Ebba

Johannis det är 67% att du vinner :::DDDD Dååå, kommer jag och hejar på dig, ska nog börja skriva ett plakat nu!!

2009-11-29 @ 20:15:08
Postat av: annabanana

2009-11-30 @ 19:55:59
URL: http://annaistheman.blogg.se/
Postat av: annabanana

hoppsan... men det är ju fyra som söker...

2009-11-30 @ 19:56:12
URL: http://annaistheman.blogg.se/
Postat av: Ebba

JAhaaa :) ja men då är det ju 50

2009-12-01 @ 23:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0