please

Okej, ingen rolig dag alls. Jag som var så taggad i morse. Till att börja med pluggade jag aldrig, jag har ingen aning om vart dagen sprang iväg. Vid halv fyra (en halvtimme försent) var mamma redo att åka och shoppa så vi åkte till Sickla. När klockan är halv fem ser jag att My har ringt två gånger och inser att jag skulle missa hennes teaterföreställning. Schysst kompis jag är. När vi åker från Sickla inser jag att jag inte köpt nånting. Värsta känslan lätt. Efter Sickla åker vi till Ica Maxi där jag stöter på Pelle som jag spelar tillsammans med, och han säger att de har FLYTTAT SPELNINGEN TILL MIN FÖDELSEDAG. HELVETE. Och jag måste gå på den eftersom jag ska sjunga tre låtar. FAN, kul födelsedag det kommer bli liksom... Och nu är Gossip Girl jättedåligt också. Och så har jag fått jättemycket finnar igen. Men vet ni vad som är mest irriterande? Alla mina problem är typiska I-landsproblem och jag låter som en bortskämd jävla femåring.

Kommentarer
Postat av: ...

ey, jag har ett tips om det där med finnar. undvik mjölk, mjölk gör det värre av nån anledning. också ska du använda clerasil :D

2009-05-24 @ 20:17:09
Postat av: AMANDA

johanna jag har en skitbra finnkräm ska jag säga dig! :D den är receptbelagd, WOLAAHO - och mina finnar försvinner på typ 2 dagar! IT'S MAGIC FÖRFAN :D du skulle kunna få låna den :)

2009-05-24 @ 20:40:06
Postat av: a

asså jag saknar dig johanna

2009-05-24 @ 21:33:29
URL: http://mandiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0