yesterday

Okeeeej, jag hade trots min lilla valborgsfobi vääärldens bästa kväll igår. Vid 7-tiden smsade jag mina små flickor från klassen för att kolla om de hade några andra planer än fregattköret, och vi beslutade oss väldigt snabbt att hänga på deras grillplaner i skuru, så där hamnade vi någon gång vid halv tio. Nödprovianten för kvällen var godis, choklad, två kladdkakor, sprutgrädde (som jag råkade kasta ner för berget, hehe), vindruvor, bananer (haha) och marshmallows. Så där satt vi, på ett berg över havet med utsikt först över hela vackra Stockholm. Vi kom dit när det var solnedgång och sen blev det sjukt stjärnklart och det var massa fyrverkerier in mot stan. Mmmmmmm, huuur härligt som helst!
Vi lyckades dock välta ut vattenpipan trehundra gånger och jag fick lite smått panik för att..... hehe. Mjau.
Så det var verkligen nice. Sov hos Pattan med Myris sen och kom just hem, borstade tänderna på bussen. Ser ut som lodaren nr 1 top of the line. Men det är ju också nice förstås.
Ska städa mitt rum och kanske sticka ut och jogga fast jag inte orkar det på något sätt, och sen ska jag in mot stan och träffa THE NINE, höhöhöhöhö. Och sen som sagt, middag hos Moa.
Jag älskar livet!

Kommentarer
Postat av: corneliaa

Meh, vi var ju också där ! BOrde sett er ju!

2009-05-01 @ 16:32:16
URL: http://corny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0