magic night

Min lillebror är bra han. Ger mig choklad så att jag ska bli glad. Och ja, man blir glad av choklad. Och får dålig hy, kan jag intyga. Jag har lust att skriva ett långt inlägg. Don't know why, jag bara känner för det. Så vad ska jag skriva om då? Jag brukar ju vara ganska bra på att ordbajsa.... Så vi får väl se vart vi hamnar tillslut. Idag har det regnat. Stämningen i klassen har väl varit lite sisådär. Det blir så mycket ingrodd skit när man inte pratar om saker, och plötsligt så okmmer det upp till ytan och då bara exploderar allt. Och det var väl ungefär det som hände idag. Fyfan vad vi kan vara elaka mot varandra ibland. Men så är det i en klass som är närmare än en familj. På fredag ska vi tälta, och det ska spöregna. Kan det bli bättre eller? Nej. 20 galna musiktöntar och lika många gitarrer ensamma på en äng i spöregn, det kommer sluta i kaos. På ett positivt sätt. Jag älskar kaos, jag tycker det är härligt när allt är fram och bak och upp och ner, för då känner man att man lever. Fast ibland vill man bara koppla bort allting, som idag till exempel. Tänk, att ligga i en hängmatta vid havet och läsa en bok...... Inte för att jag någonsin gjort det, men tanken är ju fin. Mm, sommar. Herregud vad jag längtar. Det är helt sjukt, seriöst. Fast på ett sätt gör jag inte det, för efter sommaren kommer nian, och då är det inte långt kvar tills vår tid med Nacka Musikklasser är över. Finito. För alltid. Då kommer vi aldrig mer bli snästa åt av de "normala" klasserna, aldrig mer få upprepa sommarpsalm trehundra gånger för att vi sjunger så förskräckligt, och aldrig mer sjunga julsånger i maj... ALDRIG! Det blir mitt avslut för kvällen. Pöss.

Kommentarer
Postat av: emma

Johanna, du är så söt :)

2009-05-19 @ 13:06:41
URL: http://bardosson.blogg.se/
Postat av: emma

neeeeej! duudud

2009-05-19 @ 17:33:27
URL: http://bardosson.blogg.se/
Postat av: Rosita

Att ordbajsa är aldrig fel. ;)

2009-05-19 @ 20:56:13
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0