look inside yourself

Godmorgon bäbisar!
Jag dog vid 10-tiden igår, så jag har sovit i 14 timmar= PÅ TOPP! Dagens planer:
Skriva färdigt so:n och engelskan, sola, åka till stan med mor/titta på Myrans dansuppvisning. Jag får se vad det blir av de två sistnämnda, jag skulle verkligen behöva komma in till stan samtidigt som jag såklart vill se My. Efter det ska jag ut och jogga, för jo, nu kommer nyttiga veckan igen! Jag kör varannan nyttig och varannan syndigt onyttig. Men så ska det va!
Den enda riktigt irriterande saken just nu är att min tandställning som jag har bakom tänderna har hoppat av... Eller inte helt, men det sticker ut en tråd som sticker mig i tungan. Och ni som inte har såna kan inte föreställa er hur irriterande det är. Nej, nu är det dags för lite pianospel, det kliar i fingrarna.

Kommentarer
Postat av: annabanana

jag lovar dej att jag inte ska dö, johanna! Jag är en livsnjutare ;) :P

2009-05-24 @ 13:36:25
URL: http://annaistheman.blogg.se/
Postat av: Nellie

Hejhej. Det var faktiskt rätt smart att ha en onyttig och en nyttig vecka, det kanske man ska tänka lite på haha.. Var gärna med i min veckans blogg-tävling(:

2009-05-24 @ 14:36:18
URL: http://mojvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0