nej

Dagslägets....

Störningsmoment:
-Mitt hår. Trasslar och har sig och har en ful utväxt för min mami är inte världens bästa på att slinga hår. Måste verkligen klippa mig men får ångest så fort jag tänker på det! Jag vill ju ha långt hår.
-Mitt rum. Varför städas inte rum av sig själva för? Vem kom på att de inte skulle göra det liksom?
-Mina JÄVLA finnar som bara åååååååh dö!
-Snön. Vafan snackar dom om? Det skulle ju bli vår ju!
-Mitt stört ostämda piano. Jag gråter lite när jag tänker på det.
-Att jag aldrig har pengar. Aldrig.

Saker att längta till:
-Praoen i morgon.
-Påsklov i the Alpes jao.
-Vår.
-Födelsedag.
-Vårkonserter
-Sommarrrrrrrrrrrrr.
-Italien med klassen.

Stora upptäckter:
-Om man har kalla händer vilket jag alltid har, kan man hålla domm på sidan av datorn och så blåser dom på händerna så att dom blir varma. Datorn är som en mamma och jag är mammans barn.
-Det är gott med choklad. (iförsej VÄRLDSHISTORIENS upptäckt snarare, men den är värd att ta med).
-Jag kan inte skriva längre, jag skriver som en treåring och kommer sänka mig i alla ämnen.
-Jag tycker det är nice att ha mens, förutom finnarna.
-Hello Kittys bodysplash är godast i världen och kommer från och med i morgon tillhöra Johanna Frostling.
-Jag är trött.
-Jag har inte övat på pianoläxan som vanligt. Jag kan inte spela det folk säger åt mig att spela! :(

Mest uttjatade uttryck från min sida:
-Amen det är ju verkligen naaajs.
-Nejmen gud!
-Jamen då säger vi så då.
-Så ligger det till.
-Din lilla råtta.
-Nuuuu räcker det.
-Men guuud vad fult!
-Jag tror att jag kommer dö nån gång.
-Jag ruttnar i min fängelsehåla
-Jag har aldrig varit såhär kall i hela mitt liv.
-Jag spyr lite när jag ser dig.
-Jag gråter lite inombords.
-Amen hejdårå.


Nu ska jag gå upp och dö lite och sen ska jag sova min skönhetssömn. Kan behövas kan jag ju säga. Puss på näsan då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0