för blanca (och lite för er andra också)

Okej, du frågade om läget här hemma i Sverige. Ja, vad ska man säga?
Sen i somras har det väl hänt.. en hel del. Men ändå inte. Jag har blivit en ny person, det har jag faktiskt. Om det är bra eller dåligt utåt vet jag inte, men jag vet att jag mår bättre nu än då. På veckodagarna är jag i skolan med min galna klass, som är alldeles alldeles.. underbar. Efter skolan så går jag numera till bussen i vårvädret, ofta tillsammans med någon av mina vänner. Jag trycker i mig alldeles för mycket onyttigheter men skiter fullständigt i det, och så spelar jag piano hela tiden. Har börjat spela mer gitarr nu också, it's lovely! Pluggar gör jag väl... ibland. Ska definitivt bättra mig på den fronten. Kär är jag hela tiden i allt och alla. Jag söker efter prinsen, men han verkar inte vilja dyka upp tyvärr.
I skolan har alla börjat vakna ur vinterdvalan, det köps glassar i kafeterian och vi i 8ma sjunger var vi än går. Favoriterna just nu är La nuit och Bohemian Rhapsody, som vi sjöng på en konsert som vi hade i torsdags.
Igår var det sorgligt men ändå skönt att lämna skolan för tre veckor. Vi kommer sakna varandra hur mycket som helst såklart. Det kan man inte säga om proven och läxorna som fullkomligt haglar över oss vissa veckor.
Livet rullar alltså på här hemma, vi sätts för nya prövningar hela tiden men vi klarar oss alltid.
Hoppas allt är bra med dig också, och att du kommer hem snart.

Kommentarer
Postat av: Blanca

ÅÅH FAN UNGJÄVEL; LÄNGTAR EFTER DEJ SÅ DET GÖR ONT!!!



DUUU KAN VÄL KANSKE VINNA NÅGRA TUSEN PÅ LOTTO OCH KOMMA HIT OCH RÄDDA MIG?



Inlägget var fint, tack att du skrev lite om det :)



Det dröjer nog inte sååå långt tills jag kommer hem, bara några tusen år sådär? ( ett år ).



ÄLSKAR DEJ VACKRA JOHANNA FROSTLING.



Jag går i en skolkör också, och vi sjunger Bohemian Rhapsody too:)



2009-03-24 @ 10:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0