så kan det gå när bloggen är i händerna på simon och johanna.... eller simme och jojjo som simme säger. jahaja. pilutta dej idag! din lilla korvusaurius.

Vi är normala. Helt normala. Eller helt onormala. Är vi det? Ja. Det är vi verkligen.
Idag ska jag shoppa med min bror som inte kommer ramla ner för ett berg. Men kanske två. Peppar peppar.
Nu ska jag hoppa ner för Eiffeltornet om du lurar mig din lilla svikare! :(
Fint va? I morgon är det prov för Tindra. Snart ska vi ha So-prov. Om man får IG sänker det inte våra betyg. Nehe, säger du det din lille råttpojke?
Råttknullad sten
Stenknullad råtta
Knullråttad sten
Stenråttat knull
Knullstenad råtta
Stenat råttknull
Rått, stenat knull
Knullråttat, stenat
Hihihihihihihi.

Kommentarer
Postat av: Simme

vi är fett coola ju!

2009-04-22 @ 20:46:40
URL: http://simmesimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0