på en trappa i solen

Jahaja, sitter i solen med Pattan och laddar upp inför kvällen. Eller inte. Är inte så taggad direkt, enligt mig så är valborg så sjukt jävla överskattat. Vi vet ju allihopa hur det kommer sluta, alla ligger i en hög och spyr och blir hemkörda av polisen. Funnnnnny liksom. Själv har jag egentligen inte så mycket planer, det blir väl fregatt med folk och kanske chillllll hos Agnes ett tag. Vi får se vad som bjuds. Sen blir det sleep over hos Pattie.
I morgon dock, blir det nice. Först picknick med mina åtta nördar på Djurgården och sen ska vi grilla hos Moa. Hur härligt som helst! Yeeees.
Fan vad jag suger på att blogga. Jag får liksom inte till det. Önskar mig en kamera i födelsedagis och då blir jag väl förhoppningsvis bättre.
Ja men puss då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HÅLLER MED DIG JOOOOOOOHANNA! FUCK VALBORG! du är coool! Pössi /Paauyaualina

2009-04-30 @ 18:21:08
Postat av: Anonym

JAG HÅLLER MED DIG JOOOOOOOHANNA! FUCK VALBORG! du är coool! Pössi /Paauyaualina

2009-04-30 @ 18:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0