alla är sig själva, förutom Simon som är precis som alla andra.

Oj, här var det ju livat.......................
Somnade igår med galen huvudvärk, skolångest, en ofärdig matteläxa och ett jävla humör.
Vaknade i morse på en bättre sida, utan huvudvärk, ångest och en skööööön dag framför mig! Helt lediga nämligen. Okej, nu överdrev jag igen. Vi ska ju faktiskt jobba ihop pengar till barn i Indien genom att sjunga i gamla stan, men det tycker jag inte räknas. Det brukar ju bli kul. Efter det är det pianospel och kanske grillning med Simon och Camilla. Gulle.

Jag vill ha pengar. Jag ska förhoppningsvis få mitt barnbidrag idag, men det beror ju lite på omständigheterna. Hehe, vissa fattar. Om jag hade 3000 spänn nu skulle jag spendera dom på
-Skor. Tygskor, klackskor och ballerinor.
-Klänningar. Blommiga, randiga och enfärgade. Mmmmmm.
-Kjolar. Höga och blommiga. Yeah.
-Solbrillor! Beroende nummer 1 säger jag bara, helt wonderful jö.

Fan vad jag ska rycka upp min blogg helt seriöst. Shit alltså. Nice att bli en såndär riktig blondinbellablogg och få hur många läsare som helst... Inte för att jag ska bli blondinbella, vi två är nog liiiiite för olika men ja. Whatever. Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0