take me baby

Jag sitter och fejkdeppar för mig själv över att min avokado var möglig så jag tvingas rapa ungefär varannan sekund, över att mitt avskavda svarta nagellack får mig att se smutsig ut trots att jag badat i flera timmar, över att det är kväll och jag inte har pluggat något på snart 17 år osv. Fast det är som sagt bara fejkdepp. Egentligen var jag glad idag också. Jag har ägnat en stor del av dagen åt att tänka ut klockrena (och kanske en aning elaka. Och lite barnsliga också. Fast klockrena.) facebook-kommentarer som ett sätt att hämnas på folk. Fast jag kom på att de jag vill hämnas på just är sådana som tar sig friheten att skriva barnsliga och (enligt de själva) klockrena kommenterarer till folk på facebook. Så kommentarerna fick stanna i mitt huvud men satte ett litet pillemariskt leende på mina läppar i alla fall.


Vi har alltid såna här flingor hemma hos oss. Alltid tre paket med smulor i botten. I min familj slänger vi inte paket, utan äter tills det är lite lite kvar och ställer in det igen. Mycket mer bekvämt, annars måste man ju vika kartonger och sånt och det orkar man ju inte. Fast All-Bran liksom? Ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0