I want to sing

Eftersom Flora så snällt länkade till min blogg idag tycker jag att jag kan ägna några minuter åt att berätta om min dag.
Idag var en tomultartad (inget riktigt ord va?) dag på många sätt. Slutade halv 11 och åkte på utflykt till VRG för att hälsa på den skolan jag egentligen kanske borde valt. Fast ändå inte. Satt i alla fall i solen med Flora, My och Alice och det var spännande och skönt. Sen träffade jag Rikard och vi skreksjöng Flickan i Havanna i skolans övningsrum och han är en så himla bra kille. Och sen ba typ träffa jag Camilla och åkte till sommarjobbsgrej. Måste jobba i sommar om jag ska få behålla mitt liv har jag bestämt. Fast Rikard varnade mig för äldrevården, "men nej Johanna, om du jobbar där kommer du bara bli kär i en gubbe som heter Stig och är 92 och plötsligt en dag när du kommer är Stig död och då måste du ta hand om en gammal surkärring i stället som vägrar dö så du "råkar" putta nej henne för en trappa och sen hamnar du i fängelse!!!! Så dagis är nog bättre." Dagis är nog bättre alltså. Fast jag hatar barn och barn hatar mig så jag tror jag hoppar det också. Äh.

Nu sitter jag i soffan och har precis proppat i mig rå tortellini. Det är gott men man blir lite rapig har jag märkt. Snart ska jag krypa till sängs tror jag. Här är Floras bilder från idag i alla fall.



Knäppt fast ändå inte.



SNYGG.



Allra bästa vän <3



Borde klippa luggen har jag hört kanske 5 gånger idag.



Flora tog inga egopics så jag tog den här bilden för att den innehöll glass och var väldigt fin.

Nu ska jag gå och lägga mig (!). Först dricka ett glas mjölk. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0