bababa

ÅH JÄVLAR VAD JAG ÄR LYCKLIG.
Att musikkorridoren fyller mig från topp till tå, att det är sol ute (OCH VARMT!! (om man inte tänker på att det är kallt)), att jag vaknade i hans armar, att det är kör idag, att vi ska till Löparö i helgen, att jag ska äta mackor när jag kommer hem, att det ska bli 12 grader på lördag-söndag, att det är påsklov om två veckor, att sommaren snart är inom räckhåll, att det snart inte finns någon snö kvar för molnen att spy ut, att jag inte har spenderat hela mitt studiebidrag trots att det redan har gått 11 dagar sedan jag fick det, att jag har världens bästa människor i livet och att jag är så kär. Så himla glad bara. Heido!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0