MAT

Jag orkar verkligen inte blogga for the moment. Sitter med fötterna i ett fotbad och njuter av livet en hel del. Det som händer just nu är.............:

-Skolan är så himla bra för att jag får pussa på en väldigt fin människa mellan varje lektion.
-Jag äter så överdrivet mycket mat, det är i princip det enda jag tänker på. Alltså MAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!
-Det var vår igår och idag. Det känns som att snön ligger kvar av gammal vana just nu, det är knappt kallt ute längre. I alla fall inte istidsvarning.
-Jag gör inget jag borde göra men bryr mig inte ett skit. Tror alla.
-Jag ställer mig upp i klassrummet då och då och säger helt seriöst "nu behöver jag uppmärksamhet, kan alla titta hit" bara för att mätta mitt behov. Jag orkar inte låtsas att jag vill hålla mig i bakgrunden.
-Jag ska äta mat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0