take off the cover

Gooooodmorgon!!!!
Igår var den värdaste dagen i mitt liv precis som den här ska bli. Jag till och med joggade i 10 minuter och både spydde och svimmade i köket när jag kom hem men jag hade verkligen bättre kondis än jag trodde. Sen var vi hos mormor på födelsedagsmiddag (åååhhh det är så gulligt när gamla fyller år!!!). Mormi är bäst. Sen somnade jag till Barnen i Bullerbyn. Jag har tänkt på en sak, det heter ju inte ens Barnen i Bullerbyn, det heter Alla vi barn i Bullerbyn. Varför säger man det då? Människan är verkligen ett konstigt djur.
Nu ska jag koppla in mikrofoner i en silvrig låda. 
SÖt?????
Jag har blivit så jävla förkyld förresten. Tjarrårå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0