mamma

Hej alla fans!
Jag känner att jag borde underhålla ert dagliga heltonormalt.blogg.se-behov så att ni inte dör eller något. Så. Hej. Jag fryser om fötterna. De ser nästan rädda ut där de ligger, prydda med två månader gammalt turkost nagellack. Jag vägrar ta bort nagellacket, för det är mitt enda bevis på att det faktiskt någon gång för länge, länge sedan faktiskt var sommar. Det är så lätt att glömma annars.
Har inte vaknat ännu. Min säng är obäddad, jag har morgonrock på mig och mitt hår är oborstat. Nej nu ljög jag, jag var tvungen att luskamma mig lite förut för jag kände ett välbekant pirr i hårbotten. Men det var falskt alarm! Fan. Börjar nästan sakna mina vänner..... Nästan.
Idag har varit en otroligt produktiv dag. Skrev färdigt svenskan. Eeeeeh...... och........ eh. Snackade skit över en milslång frukost med Pattie och Camilla. Och så har jag............. ehhhh. Ah. Men jag är nöjd, det är jag.
Jag borde ta en titt på pianoläxan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0