mami

Jag har lite ont i halsen, har lite läxor att göra, tycker att det är lite för kallt ute osv..................... MEN, livet är BÄST för att:
-Träden utanför mitt fönster snart kommer vara gula och röda.
-Höst=halsdukar, mössor och stickade tröjor.
-Jag längtar efter skolan så fort jag inte är där.
-Det är gott med paj doppad i glass med chokladtopping en fredagkväll med fint sällskap.
-Det är lördag idag.
-Jag har världens i särklass bästa människor runt mig.
-Vi har bokat biljetter till Indien i februari.
-Jag verkar ha kompisar trots att jag har känt mig så oskön den senaste veckan.
-Jag fick en ny dator idag.
-Allt är musik.
-Mitt rum är ett enda kaos.
-Mat är gott igen.
Oj, blogg-Johanna kröp fram ur sin håla under marken där kände jag. Kanske av den enkla anledning att jag lyssnar på musik från Amelie from Montmartre. Tänker aldrig se den filmen, aldrig.

Kommentarer
Postat av: klara h

du glömde killen som kaskadkräktes på spårvagnen! han var väl fin? puss

2010-10-03 @ 21:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0