DIN mamma

Hola guapas! (heh?)
Sitter och chillar hemma hos My som för närvarande befinner sig i duschen. Idag har jag varit i skolan (mmmmmm!!), haft saamling som fick mig att hysa ännu starkare kärlekskänslor för Södra, ätit en halv pizza hemma hos Morgan med Zerrin, Sam, Guido och Aksel (mina klasskompisar är bäst) och köpt glass i Slussen med Myre. Och åkt till världens ände, Norra Lagnö. I like.
Sååååååå, nu ska vi äta. Massor. Och sen ska vi dö. Och imorgon åker jag till Graninge med gamla (omg) klassen, och på måndag åker alla musikettor till Åland i två dygn, så mig lär ni inte höra något från på ett tag i alla fall.
HEIDOOOO

Kommentarer
Postat av: Glöm inte fiolen!

likelikelikelike

2010-09-05 @ 14:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0